lördag 14 augusti 2010

Det lönar sig att vara på Ung08 oavsett om du är besökare eller artist...

Idag avgjordes SMS-SM i Comviqs tält och vinnaren blev tjugoettåriga David Sivelund. Jag ringde upp och tog ett snack med den numera 25 000 kr rikare Stockholmskillen.


Hur känns det att ha vunnit 25 000?
- Det känns helt sjukt, jag är lite chockad. Det var faktiskt en slump, jag spelade med mitt band In bloom här på festivalen och så såg jag Comviq-tältet och tänkte att jag skulle prova.

Vad ska du göra med pengarna?
-Jag har ju ett band så mycket av pengarna kommer nog gå åt att betala studio och sånt.

Vem var den första du smsade när du vunnit?
-Nima, det är en tjej jag dejtar typ. Hon svarade "Hahaha David du är så bra!"

Hur blev du så bra på att smsa?
-Jag vet inte, det är inte så att jag har någon speciell teknik precis.

Grattis David!
/Emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar