onsdag 11 augusti 2010

invigningskvällen

Helloooww!! Ittzz Adjani!
Efter att jag jobbat åkte jag hem runt 5-6 och åt och så, sedan åkte jag tillbaka till kungsan.
Det var jättteemycket folk där och jag träffade en massaa gamla kompisar!! :)
Jag trodde inte att artisterna skulle vara så bra, så jag blev positivt överaskad.
HardKandy var feett snyggga! Dansen var kanske inte huvudsaken, men de borde ändå ha tagit i lite mer.
Chooti var bättre än jag trodde och Kato var en grym dj! Musik blir så jävla bra på högsta volym, ni vet när man känner basen i hela kroppen! :D


2 kommentarer:

  1. Håller med!! Dom va de vackraste jag sett, speciellt den blonda. Fett sköna låtar också... är dom svenskar eller amerikaner? Jag hörde att att dom var amerikaner av någon i publiken.

    SvaraRadera
  2. I loved their performance! The one on the left really worked the crowd!

    SvaraRadera