onsdag 11 augusti 2010

Tråkigt förr i tiden!!!

Jag(Adjani) fick en uppgift av Johan. Det var att intervjua någon äldre och ställa lite frågor. Jag fick ganska korta begränsade svar, här är min intervju med Birgitta.
Namn: Birgitta Haard

Vad tycker du om dagens ungdomar?
- De är väldigt trevliga och fina. Det borde vara fler äldre på festivalen, så att de får se vad ung08 gör för ungdomarna, hur mycket tid och pengar det lägger ner för den här festivalen.
Vad vet du om Ung08?
Ingenting faktiskt.
Vad gjorde du på sommaren som tonåring?
- Jag var på landet och hjälpte till där.
Så du festade aldrig eller gick på festivaler eller liknande?
- Nej aldrig.
Vet du vem DJ;n Kato är?
- Nej jag har ingen koll på sådant.
Så du lyssnar aldrig på The Voice?
- Nej ingen av de kanalerna
Sista frågan, vad är din favorit tacos?
- Jag gillar all tacos!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar