torsdag 12 augusti 2010

Hångel på stan

Tjaatja, Adjani queen is back!
Jag har gått runt och frågat ungdomar vem de helst vill hångla (strula på vårat språk) med.



Kevin Boma, 15 år.
- Jag vet inte, det spelar ingen roll hur hon ser ut. Kanske blond och lite fjortis-aktig.


Cassandra Skoglund, 13 år.
- Dylan, för att han är snygg. Vi ska börja i samma skola. Jag tror inte att vi kommer att strula på sommarpartyt.


Tobbe-Toffel (?) 16 år.
- Jag skulle helst vilja strula med mitt ex. Hon är snygg, har fin rumpa och nice kropp! Men bara strula, jag är inte kär i henne eller något.


Angelica Jangling, 14 år.
- En kille som heter Filip för att han är snäll och söt.
Ska du gå strula med honom på sommarpartyt?
- Jag hoppas det!


Benny Gastao, 14 år.
- Hmm, jag vet inte. Någon snygg tjej. Hon ska helst vara mulatt eller latina och vara lite kortare än mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar