tisdag 10 augusti 2010

RADIO P4 MED ADJANI OCH JOEL!

Joel, Ison(rapparen) och Adjani(JAG!)

TJAAA:D Adjani is back!
Imorse var jag och Joel i radiohuset och pratade lite om ung08.

Först var vi lite nervösa, men det var inte så farligt. Det gick snabbt och alla där var trevliga.
En gång tappade jag bort mig, jag fick verkligen hjärnsläpp, HERREGUD Alltså jag fick panik i en sekund, men lilla Joel räddade mig som tur var! :D

När jag höll på att förklara att Ison och Fille uppträder på torsdag på sommarpartyt så fick jag reda på att Ison var i rummet brevid mig, så vi passade på att ta bild med honom!

För att lyssna på när vi pratade klickar du här.

NERVÖST, vi satt och väntade i radiohuset!
Adjani&Joel i radio!!!


1 kommentar:

  1. Coola! Ni var bra, jag hörde er. Fast jag gillar Voice bättre. Och ennerjy.

    /Errie.

    SvaraRadera