torsdag 5 augusti 2010

Alex soul på scen på fredag!

Hejheej, Adjani i bloggen!
Jag tänkte berätta lite kort om mig.
Jag heter Adjani och bor i den södra delen av Stockholm.
Ursprungligen kommer jag ifrån Sverige och Elfenbenskusten.
Jag är en av de fem som ska underhålla er i denna blogg i ungefär två veckor! Jag bloggar även på: http://www.adjani.blogg.se/


Vi kommer att uppdatera jätteofta, ni vill inte missa något inlägg. Så håll ögonen öppna! ;)
Just nu sitter jag hemma och förbereder mig inför intervjun jag ska göra imorgon med någon skådespelare ifrån filmen "7x - Lika barn leka bäst" .
Det blir en artikel om det i Metro nästa vecka, ni måste läsa våran sida i Metro varje dag nästa vecka(måndag-fredag)!
det kommer att blii grymt! :D

Jag ser verkligen fram emot att höra Alex Soul som ska uppträda på scen på fredag.
Jag kollade in hans myspace sida, han är jätteduktig verkligen, skitsköna låtar. be there!

1 kommentar: