fredag 13 augusti 2010

Godmorgon

Hej. Igår var det Sommarparty, jag var dock inte där. Jag hade så ont i huvudet att jag ville dö. Jag taggar till inför ikväll istället, Andreas Grega spelar! 23.00. På Stora Scen. Det blir säkert asbra. Har inte sett honom förut, men har hört att han är sjukt bra på scen. Bad Hairday spelar också, 15.30 på Lilla Scen. Tänkte kolla in det också, jag kanske bloggar lite om det senare. Synd att de inte har fått mer uppmärksamhet. Killarna är liksom ett brittiskt indieband. Fast i sverige. Bra! Om ett par år är de nog färdigtränade, eller vad man ska säga. Värt att se! Där har ni mina planer för dagen. Jag ska dessutom ut på stan och leta upp snyggaste människorna med bäst stil. Det kommer också upp på bloggen senare. Så klä upp dig och håll till runt Kungsträdgården.

Ciao, Sabina

1 kommentar: